Design stoiska a tematyka wydarzenia

Design stoiska a tematyka wydarzenia

0

\r\n\r\nTargi nie są dziś tak popularnym sposobem pozyskiwania klientów, jak były jeszcze kilka lat temu. Obecnie ich miejsce zajął internet. Jednak są takie branże, w których nic nie zastąpi osobistego kontaktu z klientem oraz takie zalety, jakich nie posiada nic poza udziałem w targach.\r\n\r\n

Właściwa prezencja

\r\n\r\nFirma wybierająca się na targi we Wrocławiu powinna przede wszystkim zadbać o formę przekazu. Ten typ reklamy opiera się na formie – oczywiście merytoryczna warstwa nie jest wcale nieistotna ani drugorzędna, jednak typ dość powierzchownego kontaktu wymaga wywarcia odpowiedniego wrażenia na potencjalnych klientach przedsiębiorstwa.\r\n\r\nNa dobre wrażenie składa się mnóstwo elementów – systemy targowe, prezentowane materiały, wreszcie bardzo ważny kontakt z klientem i wyznaczenie do tego osób z umiejętnością uprzejmej perswazji. Jednak kluczowy jest wygląd stoiska. Jeśli będzie nieprofesjonalne, niechlujne lub najzwyczajniej w świecie nieciekawe, prawdopodobnie nikt do niego nie podejdzie i w ogóle nie dojdzie do kontaktu oraz rozmowy.\r\n\r\n

Nowoczesność i dynamika

\r\n\r\nNa dobre systemy targowe składa się często wiele elementów. Można oczywiście postawić na zwyczajny plakat, jednak wybierając się na targi, lepiej zdecydować się na system gwarantujący dobrą prezencję. Reflektory, stojaki na ulotki, lady, fotele i panele do prezentowania treści powinny być dopasowane do przekazu, jaki firma chciałaby skierować do potencjalnej klienteli.\r\n\r\nW branżach oferujących najnowsze technologie, gry komputerowe, sprzęt audio, video lub komputery istotny może się okazać dynamizm i nowoczesny design stoiska. Wygląd systemów targowych dla takich form powinien sugerować, że firma idzie z duchem czasu – warto przemyśleć metalowe, widoczne konstrukcje lub elementy nadmuchiwane powietrzem. Producenci z Wrocławia oferują bardzo szeroki wybór takich stoisk.\r\n\r\n

Klasyczny design i minimalizm

\r\n\r\nZ kolei firmy oferujące kosmetyki (szczególnie naturalne i organiczne), książki czy nowoczesne linie ubrań powinny zdecydować się raczej na spokojne, minimalistyczne systemy targowe, które tworzą eleganckie tło dla treści, zamiast same w nią opływać. Nie sposób zaprzeczyć urokowi dynamicznych, kipiących kolorem plakatów, ale to co służy grze komputerowej może zrujnować wizerunek kosmetykom z leczniczymi glinkami.\r\n\r\nWybór stoiska o designie dostosowanym do oferty pozwala pokonać pierwsze wyzwanie podczas wystawiania firmy na wrocławskich targach – przyciągnięcie uwagi klienta i zrobienie na nim na tyle dobrego wrażenie, by postanowił poświęcić czas.\r\n\r\nMateriały do tekstu udostępniła firma Pola Studio – systemy targowe i wystawiennicze.