Jak wybrać stojaki reklamowe na ulotki

Jak wybrać stojaki reklamowe na ulotki

0

Stojaki reklamowe na ulotki są oczywiście jednym z podstawowych elementów wykorzystywanych na targach różnego rodzaju i nie tylko. Ulotki od wielu lat są bowiem nieprzerwanie jednym z najskuteczniejszych, a przy tym niedrogim sposobem na reklamowanie biznesu. Jak jednak dobrze wybrać stojaki reklamowe producent?

Popularne metody dystrybucji ulotek


Jest wiele sposobów na dystrybuowanie ulotek. W zasadzie wiele z nich nie wymaga wcale dużego nakładu czasu czy pieniędzy. Ulotki można roznosić i wrzucać do skrzynek pocztowych, wkładać je za wycieraczki zaparkowanych samochodów czy po prostu wręczać przechodniom. To chyba najpopularniejsze metody rozdawania ulotek potencjalnym klientom. W wielu przypadkach do dystrybuowania ulotek reklamowych wykorzystuje się też stojaki reklamowe na ulotki. To nic innego jak niewielkich rozmiarów pojemniki wykonane najczęściej z tworzywa sztucznego, za pomocą których można w ciekawy sposób zaprezentować swoje ulotki. Takie stojaki świetnie sprawdzają się na przykład umieszczone w recepcji czy na ladzie recepcyjnej. Są one dostępne w wielu modelach i formach do wyboru. Różnią się między sobą zwykle wielkością, przeznaczeniem i konstrukcją. Jak wybrać zatem te odpowiednie? Czym się sugerować podczas poszukiwania stojaków reklamowych producenta?

Rodzaje stojaków reklamowych na ulotki


Każdy stojaki reklamowe producent wie, że dobry stojak powinien posiadać kilka podstawowych elementów. Jednym z nich są specjalne kieszonki, do których wkłada się wydrukowane ulotki różnego rozmiaru. Im szersza jest kieszonka, tym więcej można umieścić w niej ulotek. Oczywiście jest to zaleta, gdyż jednorazowo można rozdać dzięki temu większą liczbę ulotek, co zwiększa szanse na pozyskanie nowych klientów. W przypadku poszukiwania stojaków reklamowych producent warto poszukać firmy, która jest w stanie na stojaku na ulotki wykonać nadruk na przykład z logo firmy. Można tego dokonać wykorzystując przynajmniej kilka różnych technik drukarskich – sitodruk czy tampondruk. To rozwiązanie korzystne, gdyż w ten sposób łatwo i szybko można oznaczyć, ze dane stojaki reklamowe na ulotki należą właśnie do danej firmy. Poza tym okazuje się, że koszt takiego znakowania wcale nie jest bardzo wysoki. Cena jednego nadruku w większości przypadków wynosi kilkadziesiąt groszy. Poza tym wybierając stojak warto wziąć pod uwagę miejsce jego ekspozycji. Jeśli ma jeździć z pracownikami np. na targi to powinien się dobrze składać, być lekki i łatwy do rozkładania i składania.

Artykuł napisany na podstawie działalności firmy http://www.brooklyn.pl/.