Marketing na miarę XXI wieku
Tradycyjne nośniki reklamowe, takie jak ulotki czy klasyczne plakaty, stają się coraz bardziej przezroczyste. Nadmiar treści marketingowych to problem nie tylko dla konsumentów, atakowanych zewsząd przez hasła i perswazyjne obrazy, ale również dla firm, które szukają sposobu na wyróżnienie się z tłumu. Jaka forma reklamy skutecznie skupi na sobie uwagę...
Czym nie jest pozycjonowanie?
W wielu miejscach w sieci, na branżowych portalach, na blogach tematycznych możecie sporo przeczytać o pozycjonowaniu stron. I chociaż wydawać by się mogło, że znamy definicję pozycjonowania, okazuje się, że wcale nie jest oczywiste, czym ono tak naprawdę jest. Szczególnie mają z tym problem osoby, które z takiej usługi chciałyby...
Pendrive z logiem – praktyczny gadżet?
\r\n\r\nCoraz większa rzesza osób prowadzących działalność gospodarczą dostrzega konieczność budowania relacji ze swoimi klientami nie tylko na płaszczyźnie stricte biznesowej połączonej z jakością wykonywanej przez siebie pracy. Drugą płaszczyzną jest budowanie długofalowych relacji – między innymi za pomocą prezentów z logiem firmowym.
Reklama na miarę XXI wieku
O tym, że reklama jest dźwignią handlu, nie trzeba nikogo przekonywać. Nowoczesna, dobrze dobrana forma reklamowa to jeden z najistotniejszych elementów, mających pomóc przedsiębiorcy w sprzedaży towaru bądź usługi.